65 + (Senioren) begeleiding bij een nieuwe woning
Bij een verhuizing komt er ontzettend veel op u af en wij willen daar graag een beetje rust voor u in creëren.
Wij kunnen van alles voor u verzorgen, van het zoeken naar een geschikte nieuwe woning tot het opleveren (verkopen) van uw oude woning.
Eerst gaan wij inventariseren wat uw woonwensen zijn en geven wij u advies in een vrijblijvend gesprek. Hierna werken wij uw wensen uit en krijgt u van ons een offerte op maat.
Wij bieden verschillende diensten aan en u kiest zelf waar u gebruik van wilt maken.
Hieronder vindt u een aantal diensten die u allemaal of gedeeltelijk kan afnemen:
- zoeken naar een passende woning, appartement of serviceflat
- begeleiden van de bezichtigingen
- onderhandelen bij koop of huur
- verzorgen van een notaris en al het papierwerk omtrent de woning
- geven van interieuradvies
- regelen van de werkzaamheden in en om de woning
- voor de verhuizing alles inpakken en op de nieuwe locatie weer uitpakken
- verhuisbedrijf inschakelen
- uw oude woning schoon opleveren, het overtollig meubilair kan naar familie/ kennissen, kringloopwinkel of opslag en de niet bruikbare spullen naar het afvalstation.
- de oude woning verkopen of verhuren en alles wat hier bij komt kijken
In uw eigen tempo met een stappenplan en één vast aanspreekpunt.
Alles is bespreekbaar en u geeft aan wat u wilt!
Maak gerust een afspraak en bel 06-57199998 of vul ons contactformulier in.
Wij werken met vakkundige bedrijven samen zoals: woonstylisten, schilders, loodgieters, installatiebureaus, hoveniers en verhuisbedrijven.